Qmail - pridani textu do tela mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Únor 19 05:41:24 CET 2005

> Aha. A co Freemaily?
Jak freemaily? Myslite jako kdyz ma zamestnanec mail na seznam.cz? No tak
bude kazdy jeho mail doplnen o par radek navic s udaji o jeho firme :-)
Zamestnanec nema co cist a psat soukrome maily za firemni penize :-(

> Neni jednodussi ty MUA nastavit spravne?
To je otazka. Me to nepali, ale dovedu si predstavit firmu, ktera ma sice
jeden MTA, ale 1000 MUA ve 20 pobockach po cele republice. A jak znamo,
Windows padaji, takze je obcas nutne je kompletne preinstalovat. A tim
ztratite nastaveni Utouku.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz