Qmail - pridani textu do tela mailu

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Únor 21 07:05:29 CET 2005

On Sat, Feb 19, 2005 at 05:41:24AM +0100, Petr Vileta wrote:

> Jak freemaily? Myslite jako kdyz ma zamestnanec mail na seznam.cz? No tak
> bude kazdy jeho mail doplnen o par radek navic s udaji o jeho firme :-)
> Zamestnanec nema co cist a psat soukrome maily za firemni penize :-(

To jste nepochopil. Pokud budete na urovni SMTP protokolu doplnovat
jakysi podpis do zpravy, neovlivni to psani zpravy pomoci HTTP protokolu
na freemailu. Tim padem sice zkriplite svoje maily, ale kyzeneho cile
nedosahnete.

> To je otazka. Me to nepali, ale dovedu si predstavit firmu, ktera ma sice
> jeden MTA, ale 1000 MUA ve 20 pobockach po cele republice. A jak znamo,
> Windows padaji, takze je obcas nutne je kompletne preinstalovat. A tim
> ztratite nastaveni Utouku.

To neni pravda. Jednak se profily ve vetsich sitich ukladaji na
(zalohovany) server a jednak lze pripravit instalaci, ktera bude mit
vetsinu nastaveni hotovou. Dokonce lze ruznymi nastroji zajistit, aby si
to uzivatel vicemene nemohl menit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz