Mozilla - Chybejici texty v menu

Karel Pičman karel.picman na kontron.cz
Sobota Únor 19 14:06:12 CET 2005

No zjistil jsem, ze fonty pro menu se daji nastavit v souboru
~/.mozilla/default/*.slt/userChrome.css

button, input, menu, menubar, menubutton, menuitem, menulist, window,
urlbar
{
    font-family: fixed !important;
    font-size: 3mm !important;
}

Mam tam nastaven font fixed ktery v jinych aplikacich na 100% funguje. I
kdyz to zkousim na svem PC, tak to v Mozille funguje, ale na tom
orezanem ARMu to proste nejde a v menu zadne texty nejsou... :-(

--
Karel Pičman
Kontron Czech, s. r. o.