Mozilla - Chybejici texty v menu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Únor 19 15:40:34 CET 2005

Karel Pičman napsal(a):
> No zjistil jsem, ze fonty pro menu se daji nastavit v souboru
> ~/.mozilla/default/*.slt/userChrome.css
>
> button, input, menu, menubar, menubutton, menuitem, menulist, window,
> urlbar
> {
>     font-family: fixed !important;
>     font-size: 3mm !important;
> }
>
> Mam tam nastaven font fixed ktery v jinych aplikacich na 100% funguje. I
> kdyz to zkousim na svem PC, tak to v Mozille funguje, ale na tom
> orezanem ARMu to proste nejde a v menu zadne texty nejsou... :-(

Ještě mě napadlo používáte font server nebo ne a ta mozilla používá co ?

A věc druhá když jsem si stáhoval mozillu binární balíček (česky) tak jeho
instalátor taky nezobrazuje české písmena pokud mám locale nastavené na češtinu
a unicode, nebude nějakej takovej bug i v mozille co jste si stáhnul, přeložil ?

Prostě aby to šlo tak se LANG musel nastavit na češtinu s iso 8859-2 potom se
písmenka zobrazují.

Takže skuste nastavit LANG na něco jiného, případně skontrolovat locale.

|    ICQ    179223500                    |