Mozilla - Chybejici texty v menu

Neděle Únor 20 21:24:27 CET 2005

On Sat, 19 Feb 2005, Karel Pičman wrote:

> [...]

Zrejme si Mozilla pod nazvem fixed predstavuje neco jineho a/nebo ji
systemem predkladany font jmenem fixed na tomhle stroji nevyhovuje.

S jakym fontovym enginem provozujete Mozillu? X11? Fontconfig?
Zkousel jste to prepnout do ladiciho modu a zkoumat vypis? (U X11 jsem
vedel, jak nejakou env. promennou ty ladici vypisy zapnout, ale ted
si na to nevzpomenu a hledat to nebudu.)

> Dokonce jsem se probiral zdrojaky Mozilly. jadro je napsany v C++, to je
> v poho. Kdyz jsem si upravil nacitani fontu, tak to delalo, co chci ja.

Ha. A jake povahy ty upravy byly?

> Problem je v tom, ze uzivatelske rozhrani Mozilly je napsany v Jave a v
> tom se moc neorijentuju...

V Jave neni. Je napsane v XULu, coz je specificky dialekt XML +
JavaScript. Jenze z hlediska fontu je to uplne jedno, protoze veci okolo
fontu resi prave jadro Mozilly (napsane v C++, viz vyse).