Mozilla - Chybejici texty v menu

Karel Pičman karel.picman na kontron.cz
Sobota Únor 19 17:25:42 CET 2005

Fontserver tam skutecne nemam. X-server Xfbdev ho nepouziva. Veskere
programy si prekladam. Fonty mam nainstalovane xfonts-75dpi, ktere se na
webovych strankach vpohode zobrazuji. Jinak u vsech aplikaci se pouziva
font fixed. V lokalizaci asi problem nebude. Vsechno mam v anglictine.
Dokonce jsem se probiral zdrojaky Mozilly. jadro je napsany v C++, to je
v poho. Kdyz jsem si upravil nacitani fontu, tak to delalo, co chci ja.
Problem je v tom, ze uzivatelske rozhrani Mozilly je napsany v Jave a v
tom se moc neorijentuju...

--
Karel Pičman
Kontron Czech, s. r. o.