Sybase9

foul imp foul_imp na swissinfo.org
Pondělí Únor 21 08:28:57 CET 2005

Dobry den,
mam problem s rozebehnutim Sybase 9 na linuxu. Instalace probehla v
poradku, pouze pri spusteni prikazu dbsrv9  mi hlasi chybu:
error while loading shared libraries: libdbserv9_r.so: cannot open
shared object file: No such file or directory.

Linux je distribuce Mdk, verze10, verze jadra 2.6.3-7, gcc verze 3.3.2
v promenne PATH mam krom "standartnich" svazku nastavenou i cestu ke
svazkum: /opt/sybase/SYBSsa9/lib a /opt/sybase/SYBSsa0/bin.
Udelal jsem i symbolicky link do svazku /usr/lib.

Predtim jsem uzival distribuci Slackware, kernel 2.4, kde jsem Sybase
rozebehnul bez problemu, stacilo pouze nastavit symbolicky link.

Nevite v cem by mohl byt problem?

S pozdravem
Lubomír Odráška

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0507-4, 18.02.2005
Testovano: 21.2.2005 8:28:58