Sybase9

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Únor 21 08:35:12 CET 2005

On Mon, Feb 21, 2005 at 08:28:57AM +0100, foul imp wrote:
> Dobry den,
> mam problem s rozebehnutim Sybase 9 na linuxu. Instalace probehla v
> poradku, pouze pri spusteni prikazu dbsrv9  mi hlasi chybu:
> error while loading shared libraries: libdbserv9_r.so: cannot open
> shared object file: No such file or directory.
>
> Linux je distribuce Mdk, verze10, verze jadra 2.6.3-7, gcc verze 3.3.2
> v promenne PATH mam krom "standartnich" svazku nastavenou i cestu ke
> svazkum: /opt/sybase/SYBSsa9/lib a /opt/sybase/SYBSsa0/bin.
> Udelal jsem i symbolicky link do svazku /usr/lib.

Pridejte adresar s knihovnama do /etc/ld.so.conf a spustte ldconfig.
Pak:

ldd binarka

Pro overeni muzete pouzit i (pokud to dela fork, tak s parametrem -f):

strace binarka

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz