Midnight Commander a UTF-8 a Debian

Michal Čihař michal na cihar.com
Pondělí Únor 21 11:55:52 CET 2005

Zdravím

On Monday 21 February 2005 11:31, Martin Duda wrote:
> otazku, proc v roce 2005 neni v debianim mc podpora utf-8, kdyz v
> ostatnich distrech - jmenovite rh/fedora/suse - ano :(

Protože každá distribuce si to patchuje sama a vývojáři mc to začlení někdy za
dlouho.

> Takze bych se chtel zeptat, zda-li nekdo uspesne provozuje mc s podporou
> utf-8 pod sargem? Pro me je mc klicova aplikace - opravdu - a unicode
> potrebuji nutne take kvuli praci. Predem dik za vsechny rady, napady,
> nasmerovani atd. apod. :)

Vytvořil jsem deb balíček s těmi patchi, ale dost často to padá a už jsem
neměl čas a náladu to řešit. V bylo potřeba použít slang-utf8 (byla s tím
nějaká magie, už si to nepamatuju). Jestli si s tím chceš pohrát, tak to mám
tady: http://www.cihar.com/mc-utf8/

--
    Michal Čihař | http://cihar.com