Re: Třídění pošty

František Šidák diskuse na sidak.net
Pondělí Únor 21 12:09:20 CET 2005

"Slavek Banko" <slavek.banko na axis.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200502121553.51940.slavek.banko na axis.cz...

> Fetchmail sám o sobě sice zprávu jen stáhne a předá MTA, ale
> příslušnému
> MTA musí sdělit, komu že jako má zprávu doručit. Úkolem MTA není
> prohlížet hlavičku zprávy jako takové, ale jen doručit adresátovi
> sdělenému při SMTP vyjednávání, respektive na příkazovém řádku.
>
> Nezbývá než opakovat, že třídění neprovádí MTA, ale fetchmail, který
> zprávu stáhne, z hlaviček se snaží zjistit adresáty, a pak zprávu
> předá
> MTA s informací, jakým příjemcům ji má doručit. MTA se pak již postará
> zařazení do určených schránek.

> [...]

Nějak mám ale problém s vytažením správné hlavičky adresáta. Podle
Received
to nějak nefunguje. Hlavičku jako "X-Envelope-To" do mailu poskytovatel
nepřidává. Zřejmě bude cosi s třídícím mechanismem fetchmailu (6.2.5),
protože ve win jsem používal na pop3 stahování LanSuite602, a určováním
příjemců neměl problém (jestli to ovšem netřídí spíš jako procmail).
Není
nějaká alternativa k fetchmailu?

Díky