Třídění pošty

Úterý Únor 22 08:56:37 CET 2005

František Šidák <diskuse na sidak.net> wrote:
> Nějak mám ale problém s vytažením správné hlavičky adresáta. Podle
> Received to nějak nefunguje. Hlavičku jako "X-Envelope-To" do mailu
> poskytovatel nepřidává. Zřejmě bude cosi s třídícím mechanismem
> fetchmailu (6.2.5), protože ve win jsem používal na pop3 stahování
> LanSuite602, a určováním příjemců neměl problém (jestli to ovšem netřídí
> spíš jako procmail).

chcete povedat ze LanDuite 602 dokazalo spolahlivo zistit, kto mal byt
prijemcom mailu, aj ked dana informacie v maile skratka nebola?
Alebo to len bral tak, ze co sa dalo dorucil zvysok zahodil a vy ste si to
nevsimli?

> Není nějaká alternativa k fetchmailu?

Alternativa nepomoze, problem je v principe.

"Where do you want to go to die?" [Microsoft]