OT - Qmail - pridani textu do tela mailu

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Únor 21 12:56:55 CET 2005

> Zamestnanec nema co cist a psat soukrome maily za firemni penize :-(

No, este ze u Vas nemusim pracovat, ze? To pri tych 20 mailoch denne na hlavu
spravi riadny skrt cez rozpocet. Tak schvalne, mam 100 zamestnancov a kazdy
cez den posle 20 mailov. Predpokladam velkost mailu 1kB = 2MB trafficu denne.
Mame 20 pracovnych dni, takze 40MB mesacne. Dobre ratam? Posielat to
telegrafom, mozno by to bolo drahe, ale 40MB mesacne pri pripojeni firmy cez
64kbit linku (co je na 100 ludi dost malo) mi zabere tak 2 hodiny cisteho
prenosu. Linka moze stat tak 1500 mesacne, tazke to mame pri 2czk/hod presne

4 czk za mesiac

Ake bonusy mi este zamestnavatel poskytuje?

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky