OT - Qmail - pridani textu do tela mailu

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Únor 21 14:09:20 CET 2005

On Mon, Feb 21, 2005 at 12:56:55PM +0100, Dusan Zatkovsky wrote:

> No, este ze u Vas nemusim pracovat, ze? To pri tych 20 mailoch denne na hlavu
> spravi riadny skrt cez rozpocet. Tak schvalne, mam 100 zamestnancov a kazdy
> cez den posle 20 mailov. Predpokladam velkost mailu 1kB = 2MB trafficu denne.
> Mame 20 pracovnych dni, takze 40MB mesacne. Dobre ratam? Posielat to
> telegrafom, mozno by to bolo drahe, ale 40MB mesacne pri pripojeni firmy cez
> 64kbit linku (co je na 100 ludi dost malo) mi zabere tak 2 hodiny cisteho
> prenosu. Linka moze stat tak 1500 mesacne, tazke to mame pri 2czk/hod presne
>
> 4 czk za mesiac
> [...]

Panu podnikateli jde o "mrahani placenym casem".

Spise by mel kontrolovat, zda zamestnanec dobre odvadi svou praci. Pak
neni potreba resit takovehle veci. Krome toho - pokud budete zamestnance
nasirat, odvede min prace, nez kdyz se bude citit dobre a bude adekvatne
motivovany (odvedu dobrou praci, v diskuzi kolem oboru a na Internetu
sleduju aktualni deni a zvysuji si kvalifikaci, zamestnanec oceni muj
cim dal lepsi vykon a manzelka me doma pochvali za vyplatu).

A jestli vam vadi, ze nekdo napise soukromy mail v pracovni dobe, pak se
vam muze pomstit jinak - treba 90% pracovni doby prokeca, prokafuje,
prokouri a prolelkuje.

Proste to technicke reseni na MTA nemuze fungovat dobre.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz