OT - Qmail - pridani textu do tela mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Únor 21 15:46:50 CET 2005

Dusan Zatkovsky wrote:

> No, este ze u Vas nemusim pracovat, ze? To pri tych 20 mailoch denne na
> hlavu spravi riadny skrt cez rozpocet.
Ja tedy zamestnance nemam, ale kdybych mel, tak bych od nich pozadoval, aby
v pracovni dobe pracovali a nezabyvali se soukromymi tel.hovory a maily.
Nejde jen o penize za telefon ci internet. Jde take o cas, ktery tim stravi
(a nepracuji), jde o to, ze soukrome maily nemaji ve firemnim pocitaci co
delat, protoze mohou obsahovat viry. Cim mene zbytecnych mailu do firmy
prijde, tim mensi riziko nakazy. Samozrejme predpokladam, ze PC zamestnancu
pouzivaji wokna, protoze zatim jen malo firem pouziva Linux jako desktop OS.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz