OT - Qmail - pridani textu do tela mailu

arpanet arpanet na post.cz
Pondělí Únor 21 21:40:36 CET 2005

> Ja tedy zamestnance nemam, ale kdybych mel, tak bych od nich pozadoval, aby
> v pracovni dobe pracovali a nezabyvali se soukromymi tel.hovory a maily.
> Nejde jen o penize za telefon ci internet. Jde take o cas, ktery tim stravi
> (a nepracuji), jde o to, ze soukrome maily nemaji ve firemnim pocitaci co

a ja mam zase dojem ze spokojeny zamestnanec lepe pracuje ....
navic i kdyz se to nezda potom vyjde vstric i vam ...
takze kdyz potrebujete zase neco vy od neho nad ramec pracovni
doby tak vam nerekne ... je mi lito ....

<alespon mam dojem ze se tak slusni lide chovaji>

> delat, protoze mohou obsahovat viry. Cim mene zbytecnych mailu do firmy
> prijde, tim mensi riziko nakazy. Samozrejme predpokladam, ze PC zamestnancu
> pouzivaji wokna, protoze zatim jen malo firem pouziva Linux jako desktop OS.

rozhodne je lepsi kdyz posta prochazi firemnim postovni scannerem nez
kdyz projde skrzeva http ... jako spravce bych radeji zalozil soukromy
email account a doporucil nepouzivat free-maily v praci

ale celkove je tohle asi namet na <flame>

toz tak