syslog-ng + logwatch

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Únor 22 00:19:23 CET 2005

> o co presne mi slo, jsem nenapsal. Jen se mi nechce verit tomu, ze byste
> z meho prispevku nevycitil, ze bych rad oba zminene "pany" rad
> skamaradil - pokud mozno aby mluvili stejnym "jazykem".

> Vase odpoved kazdopadne pro mne MA velkou hodnotu, a mockrat za ni
> dekuji. Zkusim se tedy podivat tam, kam rikate. Snad to zvladnu.

tak me napada ... maji programy stejne locales
.... treba ten logwatch z cronu by rad mel "C" ..
zkuste rukama spustit logwatch v jinak nastavenem env ...

..... treba ?

a nebructe bylo to od pana straky trosku strohe nicmene
jste se dozvedel ze logwatch je perl script ... takze zmeny
by nemely byt zase tak neprekonatelne ... dale jste se dozvedel
ze nejni tak upne pravda ze by syslog-ng musel ukladat do var/log/messages
a takze nakopnuti spravnym smerem ... mozna spravnejsim nezli ode mne
protoze ja logwatch nepouzivam ... treba v tom kusu zkriptu je presne
videt co a jak ... treba .... ....

no toz tak -)))