syslog-ng + logwatch

Radomir Fojtik radfoj na seznam.cz
Úterý Únor 22 00:57:45 CET 2005

Dne úterý 22 únor 2005 00:19 arpanet napsal(a):

> tak me napada ... maji programy stejne locales
> .... treba ten logwatch z cronu by rad mel "C" ..
> zkuste rukama spustit logwatch v jinak nastavenem env ...
>
> ..... treba ?

# export LC_TIME="en_US"
# logwatch.pl --service ftpd-xferlog --range yesterday --print
a kyzeny vysledek je na svete

> a nebructe bylo to od pana straky trosku strohe nicmene
> jste se dozvedel ze logwatch je perl script ... takze zmeny
> by nemely byt zase tak neprekonatelne ...

jak sem rikal, tak jsem se do toho perl. skriptu podival,  zkousel jsem
to asi 10 minut, ale tohle uz je nad me moznost .... co chcete po
noumovi  :-)

> dale jste se dozvedel
> ze nejni tak upne pravda ze by syslog-ng musel ukladat do
> var/log/messages

tohle ja vedel, zalezi jen jak se to nadefinuje v souboru
syslog-ng.conf, mi slo pouze a jen o ten "format"

Suma sumarum, dekuji vsem zucastnenym. Pomohli jste mi tam, kam jsem
potreboval.     Fojtik Radomir