zjisteni podpory ovladacu zakompilovanych primo do jadra

Cejvik cejvik na seznam.cz
Úterý Únor 22 07:38:10 CET 2005

Zdravim konferenci,
mam problem. Linux se ucim tak nejak za behu a potreboval bych zjistit jake
ovladace sitovych karet podporuje jadro ktere je zkompilovane na mem stroji.
Jedna se o vlastni kompilaci byvaleho spravce, ktery mi predal heslo ROOTa
se slovy "..a starej se o to ty." Zdrojove kody jadra (narazim na .config)
tam samozrejmne nikde nema. Potrebuji to z duvodu ze je v nem zakompilovana
podpora connbytes kterou se mi nedari znovu zkompilovat a pokud prihodim k
tomu jadru modul 3c509.ko,tak napise invalid module format, coz si
vysvetluji jinou verzi kernelu a nebo gcc. Pokud jste to nekdo delal a mate
chvilku cas, byl bych velice ale opravdu velice rad za soukromou
konzlultaci.
Vladimír "Cejvik" Bílek
www.mohelnice.net
Tel. 723 13 29 29