zjisteni podpory ovladacu zakompilovanych primo do jadra

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Únor 22 11:28:30 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 07:38:10AM +0100, Cejvik wrote:

> Zdravim konferenci,
> mam problem. Linux se ucim tak nejak za behu a potreboval bych zjistit jake
> ovladace sitovych karet podporuje jadro ktere je zkompilovane na mem stroji.
> Jedna se o vlastni kompilaci byvaleho spravce, ktery mi predal heslo ROOTa
> se slovy "..a starej se o to ty." Zdrojove kody jadra (narazim na .config)
> tam samozrejmne nikde nema. Potrebuji to z duvodu ze je v nem zakompilovana
> podpora connbytes kterou se mi nedari znovu zkompilovat a pokud prihodim k
> tomu jadru modul 3c509.ko,tak napise invalid module format, coz si
> [...]

Ja mam extra balik s connlimit, ktery si prekladam extra pro aktualni
jadro. Postup snadno zjistite ze SPEC souboru a budete schopen ho
reprodukovat na jakekoliv jine modularni jadro od distributora.
Connlimit je soucasti patch-o-matic, viz:

http://www.netfilter.org/patch-o-matic/

Proto bych vam doporucoval zapomenout na vlastni kompletni kompilaci a
vymyslet jednoduchy postup (tj. napsat si treba skript), jak si dodelat
jen potrebne moduly.

Vyhnete se kompromitaci systemu nezalepenou dirou (protoze budete
schopen prebirat updaty od distributora).

Extra kompilace modulu je pro jadro 2.6.x hlavni doporucovana cesta, jak
jadro rozsirovat, viz RELEASE_NOTES od RHEL4 (kde je navod na jednoduchy
Makefile):

http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-4-Manual/release-notes/as-x86/
http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/

http://ftp.pslib.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RHEL-3/testing.connlimit/