Klony RHEL

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Únor 22 10:33:15 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 07:09:29AM +0100, Petr Qaxi Klima wrote:

> jo je to tak ... to je duvod proc jsem nakonec skoncil u CentOS
>
> Az pany z Tao nebo Whiteboxu prejede auto tak je po projektu veta ...

Je nas dost, aby to nezaviselo na 1 nakladaku.

To same muzete rikat o CentOSu, protoze tam bude ideovy vudce a stejne
tak chybeji akcionari, kteri zaplati nahradu.

Moje soukrome vyhrady jsem uz prezentoval. Nepredpokladam, ze kazdy bude
mit identicky nazor a nemyslim si, ze by si to same meli myslet vsichni
ostatni.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz