Re: Třídění pošty

František Šidák diskuse na sidak.net
Úterý Únor 22 11:49:52 CET 2005

No dobrá, ale je vhodné řešení každému uživateli vytvořit box v
internetu a stahovat je postupně? (Připadá mi to docela kostrbatý,
prodleva kontroly jednoho boxu je docela veliká). Ideální řešení je asi
příjem pomocí SMTP, že? Ale já nemám statickou IP. No neva, jestli to
není spolehlivý, dám na Vás. Díky moc a přeji příjemný den.
--
Fanda Šidák
Liberec

"Matus UHLAR - fantomas" <uhlar na fantomas.sk> píše v diskusním příspěvku
news:cveogl$1hlk$1 na news.nextra.cz...