Třídění pošty

Středa Únor 23 12:02:16 CET 2005

František Šidák <diskuse na sidak.net> wrote:
> No dobrá, ale je vhodné řešení každému uživateli vytvořit box v
> internetu a stahovat je postupně? (Připadá mi to docela kostrbatý,
> prodleva kontroly jednoho boxu je docela veliká). Ideální řešení je asi
> příjem pomocí SMTP, že? Ale já nemám statickou IP. No neva, jestli to
> není spolehlivý, dám na Vás. Díky moc a přeji příjemný den.

ano, trafili ste problemy. Preto sa riesiaa hlavicky ako X-Envelope-To,
staticke adresy, pripadne prikaz ATRN na leveli SMTP. To druhe podporuje
exchange, o UN*Xov som o tom este nepocul (ale je to implementovatelne).
Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]