technicky dotaz na GPL kicenci

David Necas (Yeti) yeti na physics.muni.cz
Úterý Únor 22 17:41:53 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 05:02:29PM +0100, Milan Jurik wrote:

> Co mu brani flashnout tu ROMku?

Co já vím. Proto jsem to napsal jako dvě rovnoprávné
možnosti.

>    Vy jste si koupil zarizeni jako celek. Tzn. i jeho jednotlive casti.

Všechny jednotlivé elektrony, které mi teď e.on zákeřně
krade. Naštěstí jsou nerozlišitelné.

>    Bez
> toho SW je to nekompletni vyrobek, tak ho vyrobce ani nedodava.
>    Do dusledku, to by potom i prodej SW na mediu bylo mozne prehrat na to,
> ze vy prodavate jen to medium a SW na nem je jen vedlejsi efekt...

Koupím-li si vysavač, budu používat vysavač. Možná je v něm
nějaký software, možná není.

Koupím-li si software na CD, budu používat to CD? Ne, budu
používat software na něm.

> Technicky? Dost mozna ano, tohle uz je tezka pravnicina :-) Vy zalohujete
> binarky programu u jine spolecnosti? Navic v pripade, kdy upraveny kod
> jinak neditribuujete? Huf.

Chcete jiný příklad?

Ale jinak raději zkuste pochopit, co píši, a neslovíčkařit.

Pokud to, co se děje, je aktéry chápáno jako distribuce
software, tak to asi bude distribuce software. Pokud ne, tak
asi není, byť se přitom mohou nějaké bajtíky přesouvat
kdovíkam.

V případě, že si o tom každá strana myslí něco jiného, tak
se mají předem dohodnout.

Yeti