technicky dotaz na GPL kicenci

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Úterý Únor 22 22:35:43 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 05:41:53PM +0100, David Necas (Yeti) wrote:

> Koupím-li si vysavač, budu používat vysavač. Možná je v něm
> nějaký software, možná není.
>
> Koupím-li si software na CD, budu používat to CD? Ne, budu
> používat software na něm.

:-) Je sice naprosto irelevantní, proč tu věc kupuji a co z toho chci
používat. Ale i kdyby to bylo relevantní, kdo mi dokáže, že jsem si ten
vysavač nekoupil kvůli tomu, abych mohl používat ten software v něm?

> Pokud to, co se děje, je aktéry chápáno jako distribuce
> software, tak to asi bude distribuce software. Pokud ne, tak
> asi není, byť se přitom mohou nějaké bajtíky přesouvat
> kdovíkam.

Když mi někdo něco prodává a součástí té věci je software, chápu to vždy
jako distribuci software.

> V případě, že si o tom každá strana myslí něco jiného, tak
> se mají předem dohodnout.

:-) Jak mám vědět, že si druhá strana myslí něco jiného?

> Yeti

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"Ako vraví klasik, RTFM is OK, if you tell me, where in TFM should
I R. :-)"       -- Stanislav Meduna