SAMBA a XP co se deje??

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Úterý Únor 22 19:35:15 CET 2005

Pavel Juřík wrote:

>Ahoj,
>v sambe 3.0.10
>mam nastavene v smb.conf
>
>security = share
>
>[TEST]
>    comment = TESTOVACI ADRESAR
>    path = /samba/test
>    writable = True
>    valid users = novak
>
>user novak je zalozen v smbpasswd i passwd...
>Donedavna jsem pouzivali win 98,95,2000 a
>uzivatel pri stupu do adr. TEST zadal heslo
>uzivatele novaka a byl mu umoznen pristup..
>..ale z win xp se do adresare nedostane,
>nevite nekdo,proc ?

> [...]
Nevim jak v XP nastavit, aby se zobrazil prihlasovaci dialog pri pokusu
o otevreni sidleni TEST, ale napada me, ze : do XP se take nejak
prihlasujete, zalozte tedy uzivatele "novak" a zkuste se to z jeho
uctu.  Nemusim pripominat, ze v smb.conf zvyste log level na 3 a tail -f
/var/log/samba.log.smbd.

Vlada