SAMBA a XP co se deje??

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Únor 22 21:14:51 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 07:35:15PM +0100, Vladimir Dvorak wrote:
> Nevim jak v XP nastavit, aby se zobrazil prihlasovaci dialog pri pokusu
> o otevreni sidleni TEST, ale napada me, ze : do XP se take nejak
> prihlasujete, zalozte tedy uzivatele "novak" a zkuste se to z jeho
> uctu.  Nemusim pripominat, ze v smb.conf zvyste log level na 3 a tail -f
> /var/log/samba.log.smbd.
Pred par dnami som to riesil. Treba v shelli (teda cmd ci jak sa to vola)
napisat nieco ako:
net use del \\server\share
net use * \\server\share /user:login_usera
a potom napisat heslo. Pamata si to aj po restarte.
Tie commandy su VELMI PRIBLIZNE, ale nasiel som to za 5 minut cez google takze
to snad zvladnete. A nepytajte sa ma viac, neviem a windows nemam :-).

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                            rm -f /bin/laden