technicky dotaz na GPL kicenci

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Úterý Únor 22 22:59:31 CET 2005

Preji prijemny vecer,

On Tue, 22 Feb 2005, Marcel Kolaja wrote:

> A na cem se ten druhy vyklad zaklada? GPL nijak neresi dynamicke nebo
> staticke linkovani. Neresi totiz linkovani vubec. Pokud svuj program
> dynamicky slinkuji, vytvorim prece "work containing the Program or
> a portion of it", cili musim svuj program licencovat GPL.

   V prubehu diskuzi jsem zaznamenal teorie o tom, ze k sestaveni dochazi v
pameti a u koncoveho uzivatele a blablablabla. Nerikam, ze se mi takove
vyklady libi. Diky za opravu.
   Na druhou stranu, v dnesni dobe se stale jeste nikdo proti dynamickemu
linkovani soudne nebranil, aspon, co je mi znamo. Ani ti jaderni vyvojari.

> S pozdravem
>
> Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
> Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/

S pozdravem