technicky dotaz na GPL kicenci

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Středa Únor 23 22:46:50 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 10:59:31PM +0100, Milan Jurik wrote:

>    V prubehu diskuzi jsem zaznamenal teorie o tom, ze k sestaveni dochazi v
> pameti a u koncoveho uzivatele a blablablabla. Nerikam, ze se mi takove

To ale přece není pravda. V tom programu už je kus toho GPL kódu v době
distribuce.

>         Milan Jurik

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson