tunelovanie "zvuku" zo vzdialeneho linuxu

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Středa Únor 23 15:50:23 CET 2005

DD.

Stojim pred otazkou, ako a ci vobec je mozne "tunelovat" zvuk zo vzdialenej
masiny na lokalnu.

Google moc nepomohol, jedine na co som zatial prisiel je, ze artsd podporuje
nejake "network audio", kazdopadne laborovanie s tymto obsoletnym demonom
neprinieslo ziadne vysledky. V KControl je akurat tak moznost zaskrtnut
"enable network sound", ziadne dalsie nastavenia tam nie su.

Na dany linux mam admin prava (je to moj stroj), takze pokial existuje nejake
riesenie daneho problemu, bol by som povdacny za nakopnutie.

Jedna sa mi viac-menej len o nejaky ten vyhradeny soft, ktory mozem donutit
pouzivat na zvuk alsu, /dev/dsp, arts a mozno este gstreamer.

Diky

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky