tunelovanie "zvuku" zo vzdialeneho linuxu

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Středa Únor 23 16:03:08 CET 2005

On Wednesday 23 of February 2005 15:50, Dusan Zatkovsky wrote:

> Jedna sa mi viac-menej len o nejaky ten vyhradeny soft, ktory mozem donutit
> pouzivat na zvuk alsu, /dev/dsp, arts a mozno este gstreamer.

Este by som dodal, ze by kludne nebolo odveci aj nejake to resample na nizsiu
kvalitu, na latencii mi az tak nezalezi (znesiem radovo desiatky sekund).

Chcem to hlavne na vzdialeny DVD ripping a authoring, aby som vedel vybrat len
tie casti dvd a len v tej jazykovej mutacii, v akej chcem.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky