OT - PGP signatury

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Únor 23 18:01:13 CET 2005

> PS. Nevím proč bych si měl kupovat podpis za 700Kč který kromě toho že
> je ověřen další institucí (tj více se mu věří) když normální GPG udělá
> stejnou službu.

No zrovna vy ho kupovat nemusite, protoze vase PGP je vlozeno inline, takze
ani OE nema problem ;-) Ja to navrhoval pro ty (paranoiky), kteri proste
*musi* mit svou spravu signovanou a nestaci jim, ze je dole napsano Franta
Voprsalek :-)

> Tady spíše jde o to aby někdo neměnil část mailu a zůstal tu můj podpis
> a potom to bylo na mě.
Ale proc tu *musi* byt podpis (PGP)? To jsou zpravy v konferenci tak
dulezite, ze je nutno je signovat? Prece kdyz budu posilat pohlednice mym
znamym k vanocum, tak na to nebudu davat firemni razitko. Stejne si to muze
kazdy po ceste precist a pripadne i neco dopsat.

> Jinak pokud vám ten winšmejd něco neumí tak si stěžujte u výrobce
> příslušného programu (asi M$ ? ) ať to spraví když jste za to zaplatil
> a nefunguje to, nebo si kupte jiný program který to umí, případně se
> můžete zapojit do komunity GNU a pomoci s vývojem programu který bude
> mít všech 5p.
Problem je, ze OE i MSIE jsou zadarmo :-) Do komunity se klidne zapojim jako
betatester, ale obavam se, ze nebudu nic platny. Me pozadavky na ovladani,
zobrazovani atd. jsou diametralne odlisne od vseho, co komunita poklada za
vhodne. Pravda, Thunderbird je dost podobny OE, neco je tam lepe vymysleno,
ale nektere veci mi tam porad tak nejak "nejdou pod ruku" ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz