OT - PGP signatury

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Únor 24 00:56:03 CET 2005

Petr Vileta napsal(a):

> No zrovna vy ho kupovat nemusite, protoze vase PGP je vlozeno inline, takze
> ani OE nema problem ;-) Ja to navrhoval pro ty (paranoiky), kteri proste
> *musi* mit svou spravu signovanou a nestaci jim, ze je dole napsano Franta
> Voprsalek :-)

Můžu ho vkládat i jinak :-) ale protože vím že to OE nepřechroustá nedělám to.

> Ale proc tu *musi* byt podpis (PGP)? To jsou zpravy v konferenci tak
> dulezite, ze je nutno je signovat? Prece kdyz budu posilat pohlednice mym
> znamym k vanocum, tak na to nebudu davat firemni razitko. Stejne si to muze
> kazdy po ceste precist a pripadne i neco dopsat.

Však o tom to je když tam někdo něco dopíše tak podpis nebude sedět, na
pohlednici to poznáte taky jiný rukopis inkoust atd....

> Problem je, ze OE i MSIE jsou zadarmo :-) Do komunity se klidne zapojim jako

Zadarmo ?? Panebože kde jste na tom byl ? Mě ho zadarmo nechtěly dát pouze s
Windows a za to si nechaly řádně zaplatit a ještě se cukaly že jsem chtěl
w95 osr2 musel jsem to koupit přes kamaráda který k tomu připsal HW.

(Tak stejně bych mohl říci že Windows jsou zadarmo a IE je za ty peníze :-) )

> betatester, ale obavam se, ze nebudu nic platny. Me pozadavky na ovladani,
> zobrazovani atd. jsou diametralne odlisne od vseho, co komunita poklada za
> vhodne. Pravda, Thunderbird je dost podobny OE, neco je tam lepe vymysleno,
> ale nektere veci mi tam porad tak nejak "nejdou pod ruku" ;-)

Použijte gimp na obrázky a vim na texty a naučíte se vše a možná za čas si
řeknete že je to ovládání lepší jak ve Windows - jde jenom o zvyk.

|    ICQ    179223500                    |