technicky dotaz na GPL kicenci

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Středa Únor 23 23:19:25 CET 2005

On Wed, Feb 23, 2005 at 09:57:02AM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Zalezi na tom, co je napsano na kupni smlouve. Podle me hodne zalezi na
> tom, zda tam mate "vysavac" nebo "vysavac + software na ovladani motorku
> vysavace".

Na tomhle se asi neshodneme. Já to vidím jinak. Co, je na kupní smlouvě,
je IMHO naprosto irelevantní. Pokud mi někdo předává software, tak mi ho
distribuuje. A pokud mi ho distribuuje, tak na základě nějaké licence (v
našem případě GNU GPL).

> Libor

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"Už jsem viděl umělce, co měli třeba nějakou americkou časovou zónu
a systémové hodiny nastavené tak, aby to sedělo."       -- Pavel Kaňkovský