technicky dotaz na GPL kicenci

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Únor 24 10:12:16 CET 2005

Marcel Kolaja wrote:

>Na tomhle se asi neshodneme. Já to vidím jinak. Co, je na kupní smlouvě,
>je IMHO naprosto irelevantní. Pokud mi někdo předává software, tak mi ho
>distribuuje. A pokud mi ho distribuuje, tak na základě nějaké licence (v
>našem případě GNU GPL).

Ale on vam nikdo zadny software nepredava. On vam predava vysavac. :)
U embeded zarizeni je jiny rezim nez u softu prodavaneho jako soft.
Protoze jinak byste musel uzavirat licencni smlouvu na vsechen firmware,
ktery ruzna hejblatka moderni doby pouzivaji. Uz jste to nekdy delal?
Mate treba smlouvu s dodavatelem softu v ridici jednotce vaseho auta,
dalkoveho ovladace k televizi, videu, ...? Asi ne, ze? :)

Libor