OT - PGP signatury

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 24 03:55:45 CET 2005

Petr Šobáň wrote:

> Tak používejte mozillu to je jeden na více věcí :-)
> (mail, www, news, kalendář, atd.....)
Dospely Outlook je taky takovy bubrdlicek a prave proto ho nepouzivam.
Nepotrebuji kalendar, nepotrebuji planovac. Na maily mi nejvic vyhovuje OE a
kontakty tam jsou take. Jen ty Newsy mu moc nejdou.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz