sahreovanie suborov openoffice medzi viac usermi v rovnakom case

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Čtvrtek Únor 24 09:10:37 CET 2005

DD.

Po neuspesnuch pokusoch o najdenie rozumneho riesenia, ako na linuxe zdielat
kontakty, kalendare a podobne kraviny, by som sa chcel opytat, ci je mozne
nejak zdielat dokument openoffice medzi viac usermi.

Doteraz totiz v danej spolocnosti dane data zdielaju excelovskym suborom, na
ktorom nastavili zdielanie a potom to funguje nejak podobne, ako cvs.

Je nieco podobne mozne aj s openoffice? Ked som otvoril dany xls dokument,
videl som history danych zmien aj s username, kto danu zmenu spravil. Teraz
laborujem uz hodinu s googlom a OOo a zatial som neprisiel na to, ako to
rozchodit pre swx subory.

Dik za akukolvek radu.

PS. este ma napadla dalsia moznost: rozzipovat dany swx subor na xml-ka a
pouzivat na to nejaky versioning, ale to sa mi zda uz dost prasarna.

Diky

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky