sahreovanie suborov openoffice medzi viac usermi v rovnakom case

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Čtvrtek Únor 24 10:04:21 CET 2005

On Thursday 24 of February 2005 09:10, Dusan Zatkovsky wrote:
> DD.
>
> Je nieco podobne mozne aj s openoffice? Ked som otvoril dany xls dokument,
> videl som history danych zmien aj s username, kto danu zmenu spravil. Teraz
> laborujem uz hodinu s googlom a OOo a zatial som neprisiel na to, ako to
> rozchodit pre swx subory.
>
> Dik za akukolvek radu.

Tak daco sa tam nachadza, len som sa zle dival (problem1) a mal som zle
permissions na ten testovaci subor (problem2), takze mi to ako user2 otvorilo
v readonly.

Cez weekend sa na to pozriem poriadne, ale zda sa, ze to asi bude ok.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky