technicky dotaz na GPL kicenci

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Únor 24 11:38:16 CET 2005

Libor Chocholaty <mailto:libor_ml1 na mts.cz> wrote:
> priklanel k tomu, ze se bude ridit zdravym rozumem a to, ze header
> file obsauje kod ne a nefinici rozhrani, oznaci za problem autora.
>
> Tot muj laicky nazor.

	A můj laický nároz se ptá, kdo komu dává nějaký právní nárok
rozhodovat o tom, co autor díla kam umístí (a tedy rozdělí své myšlenky mezi
*.c a *.h)? Ve světě IT o tom mluvíme jako o čistotě návrhu a programování
(byť je většína z nás prase, bez urážky <g>), přesto je to tvůrčí činnost a
tedy přesně to, co podléhá licencím a pravidlům hry, o kterých se tu bavíme.