technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Čtvrtek Únor 24 19:29:05 CET 2005

On Wed, Feb 23, 2005 at 07:28:18PM +0100, Miroslav Maiksnar wrote:

> Tohle by me zajimalo bliz. Nvidia dodava take binarni ovladace na sve
> grafarny -- porusuje tim GPL nebo ne? Prijde mi to jako stejny pripad

Dle názoru mého a předpokládám, že i názoru většiny vývojářů jádra, ano,
porušuje.

> Myslim si, ze se v takovem pripade nejedna o upravu jadra, ale o vytvoreni
> noveho kodu, ktery dokaze jadro prostrednictvim modularity pouzivat/spoustet.

Není to modifikace GPL kódu, ale vytvoření díla, které obsahuje kus GPL
kódu.

> Mixi

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"Software is like sex - it's better when it's free."
       -- Linus Torvalds