technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Středa Únor 23 22:55:28 CET 2005

MM> Myslim si, ze se v takovem pripade nejedna o upravu jadra, ale o vytvoreni
MM> noveho kodu, ktery dokaze jadro prostrednictvim modularity pouzivat/spoustet.
MM> A na to uz se GPL nevztahuje. Takze pokud se veskere upravy kodu tykaji pouze
MM> pridani modulu (at je jenom jeden nebo vice), ktere se daji zkompilovat
MM> zvlast, tak to IMHO neni modifikace kodu jadra.

je dost mozne ze mate pravdu, a ze ak to spolovice binarne jadro
poskytovane realtekom GPL neporusuje. zaujimalo by ma ako by sa na to
divali ludia ktori do toho vidia viac ako ja.. a kvoli tomu ze je to
uplne nepriehladne, predpokladam ze ak by sa to ocitlo pred sudom,
vyhral by (ako obvykle) ten kto ma lepsieho pravnika.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk