OT: Cena windows - OT - PGP signatury

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Únor 24 20:38:58 CET 2005

Petr Vileta napsal(a):

> Kdyz si koupite modem nebo treba i nejaky IT casopis, bude tam CD, na kterem
> mate MSIE 6.x. U toho modemu to muze teoreticky byt soucast HW, ale M$
> rozhodne nedovoluje dodavat sve licencovane produkty s casopisy :-) Takze
> MSIE a OE jsou opravdu zdarma.

Však Windows taky, už si nespomínám kde byly Windows xp ale u nějakého časopisu
byly přidané, a když jste je chtěl používat dále tak jste zaplatil jejich cenu a
dostal jste licenci a zaregistrovaly se.

Jinak už to je fakt hodně OT a další reakce spíše soukromě.
A když vás tak Windows uchvacují tak u nich zůstaňte my vás nenutíme používat linux.

|    ICQ    179223500                    |