OT - PGP signatury

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Čtvrtek Únor 24 08:20:55 CET 2005

Petr Vileta wrote:
> Ha! :-) Gimp jsem si stahnul, nainstaloval, vyzkousel a odinstaloval ;-) Ja
> proste nesnasim, kdyz delam v okne, aby jednotlive nastroje byly v dalsich
> samostatnych oknech. Kdo ma porad Alt-Tab prepinat? Me napriklad vyhovuje

Tak si nastavte automatické přesouvání oken do popředí při
přítomnosti kurzoru myši nad oknem bez kliknutí. Při
šikovném uspořádání paletek s nástroji je to rychlé a
efektivní. Nejvyšší spokojenost, samozřejmě je to věc zvyku.
  Možná už to nový Windows umí a jestli ne, tak to snad
nemůže dlouho trvat, než to dodělají.

Pohoda, hezký den

Josef