chroot ssh uzivatele

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pátek Únor 25 07:56:14 CET 2005

Milan Keršláger napsal(a):

>Jako shell dat scponly:
>
>http://ftp.pslib.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RHEL-3/stable/
>http://sublimation.org/scponly/

Pěkné - to se nám zrovna hodí. Instalace je jednoduchá a šlape to jak
hodinky.

BTW dal by tenhle balíček někde sehnat jako .src.rpm ? Na stránkách
autorů je jen .tgz a i když to z něj jde zprovoznit bez problémů, radši
bych si to překládal z RPM-ka. A kdyby to šlo i na starších verzích RH,
byl bych úplně spokojený.

Zatím jsem našel jenom scponly-3.11-2jh.src.rpm,
scponly-3.11-1bg.src.rpm (obě zhavarují ve fázi "configure" na "Can't
find path to 'sftp-server'") a scponly-3.8-1mdk.src.rpm (zhavaruje ve
fázi "+ %make" na chybu "/var/tmp/rpm-tmp.90870: line 50: fg: no job
control") - překládáno (zatím jen) na Fedora3.