chroot ssh uzivatele

Sobota Únor 26 19:15:24 CET 2005

On Fri, 25 Feb 2005, Miroslav BENES wrote:

> Zatím jsem našel jenom scponly-3.11-2jh.src.rpm,
> scponly-3.11-1bg.src.rpm (obě zhavarují ve fázi "configure" na "Can't
> find path to 'sftp-server'")

Jestli to havaruje uvnitr configure, pak jsou tri mozne priciny:

- snazite se to kompilovat na pocitaci, kde nemate instalovane
  patricne casti OpenSSH a ve .spec-u chybi patricne BuildRequire
  (na tyhle veci se bohuzel casto zapomina)

- je to problem samotneho scponly (kdyz zkusite zkompilovat primo
  odpovidajici .tar.gz, tak se to povede?)

- je to problem toho .src.rpm, ktere do puvodnich zdrojaku pridava
  nejaky ne zcela dobry patch, nebo spousti configure s nejakym
  spatnym parametrem

> a scponly-3.8-1mdk.src.rpm (zhavaruje ve fázi "+ %make" na chybu
> "/var/tmp/rpm-tmp.90870: line 50: fg: no job control") - překládáno
> (zatím jen) na Fedora3.

.spec je pravdepodobne udelany tak, ze predpoklada existenci
mandrakovskeho specificka ve forme makra %make. Muzete zkusit smazat to %,
ale jeste lepe udelate, kdyz se nejdriv podivate, jak je %make na Mandraku
definovany.