technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Únor 25 13:21:18 CET 2005

Libor Chocholaty wrote:
: >	Kdyztak si prectete ty Linusovy maily ktere jsem odkazoval,
: >wrappery tam taky zminuje.
: >
: Jak je to tedy s tou rakovinou?

	Co prosim? Chcete-li se bavit o medicinskych problemech,
tak prosim mimo tuto konferenci.

	Zpet k tematu: GPL je _velmi_ chytry hack autorskeho zakona,
a vyuziva toho, ze autorsky zakon pokryva i odvozena dila. To nekomu
muze pripadat vyborne, nekomu ne. Ale pokud se Vam to nelibi (jak jste
asi chtel naznacit svoji radoby vtipnou poznamkou), nechte byt a pouzivejte
pro sve programy jinou licenci (nebo nepouzivejte software licencovany
pod GPL vubec [i kdyz pak nechapu proc byste byl v teto konferenci]).

	I pro ostatni: muzeme se bavit o konkretnich dopadech GPL
(vymenovat si informace), ale nema cenu se bavit o nasich nazorech
na GPL (zverejnovat svoje stanoviska). To by vedlo jen k nekonecne
flame war.

-Jan Kasprzak