technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Únor 25 14:00:58 CET 2005

Libor Chocholaty wrote:
: >Libor Chocholaty wrote:
: >: Jak je to tedy s tou rakovinou?
[...]
: Slo mi o to vyjasnit si situaci, kdy mohu a kdy ne v closed source
: programu pouzivat open source knihovny.

	:-) Pouzil jste zajimavou formu.

: Jak to tak vypada, knihovny pod
: GPL pouzivat nemohu a ty pod LGPL pouzivat mohu. Jo?
:
	Presne tak. Proto treba glibc je pod LGPL, zatimco libreadline
je pod GPL (aby mely GPL-licencovane programy nejakou komparativni vyhodu;
libreadline neni pro beh programu nezbytna, ale prinasi dost vyhod uzivateli).

-Jan Kasprzak