technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Únor 25 15:00:43 CET 2005

Michal Schmidt <mailto:xschmi00 na stud.feec.vutbr.cz> wrote:
> Čtete to nějak divně. Četli jste i odstavec 2 b) ?

	Mohu vědět co konkrétně jsem přehlédl v tomto odstavci? Odvozené
dílo je poskytnuto tak jak říká bod 2 b), ale ten neříká, že toto dílo musí
být pod GNU GPL.. a pokud jsem schopen prokázat, že binární část není
odvozeným dilem wrapperu a zároveň wraper vydám pod licencí, která není GNU
GPL (což mohu) a přitom dodržím všechny povinnosti z GNU GPL, které jsou
zmíněny, tak proč bych musel wrapper, potažmo binární ovladač distribuovat
pod GNU GPL?

	Já neříkám, že se mi to líbí, já se jen domnívám, že GNU GPL verze 2
nic takového nepožaduje... (a je to zřejmě i stanovisko spousty právních
oddělení výrobních firem nebo právních kanceláří, které byly na tuto analýzu
najaty, jinak by těch "průserových" výrobců nebylo tolik a v tak různých
oborech...)