technicky dotaz na GPL kicenci

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Únor 25 15:05:44 CET 2005

Martin `MJ' Mares <mailto:mj na ucw.cz> wrote:
> A opravdu jste videl nejaky kus HW, ktery by tak odesel? Me
> zkusenosti jsou totiz zcela opacne -- pri spatnem nastaveni
> frekvence/napeti
> se procesor
> obvykle zacne prehrivat a tepelna pojistka ho brzy vypne.

	Ano, a taky musí být podpora na MB, jak se přátelé z AMD tábora
přesvědčili... určitě to video s uškvařeným AMD CPU jste na tomshardware
viděl... Já jsem viděl i uškvařené Pentium (to pro změnu na vlastní bulvy)
apod.... je pravda, že Intel tuto funtu pochopil dříve a začal doplňovat tu
tepelnou pojistku... zkuste mi osvěžit paměť, který GPU ji měl nebo dneska
má? (nebo GPU není procesor?)

> (Navic si myslim, ze v dnesni dobe cim dal tim drzejsich windowsovych
> viru si zadny vyrobce tak snadno odpravitelny HW netroufne prodavat
> ;-) )

	Jako ftip dobrý, jako realitu bych viděl spíš neschopnost těch
programátorů virů, jak zničit dneska HW pomocí dobře mířeného SW (vybavuji
si cosi o mandrake a jistých vypalovačkách:->) je celá řada.