Co na server

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Pátek Únor 25 22:08:00 CET 2005

Tomáš Eminger wrote:
> Budu tedka instalovat novy server a jsem na vazkach jakou distribuci
> tam  dat. Jsem zarytej RedHatak, takze bych tam rad mel neco redhat
> based.  Zatim je muj favorit FC 3, ale u ni se bojim ze neni dost stable
> na  server. Dal me pak napadaj klony RHELu. Mate nejaky zkusenosti s
> vyse  zminenejma distribucema na serveru? Chci tam provozovat MySQL,
> Postfix,  Apache, Sambu,...

DD,

fedoru bych doporucil na serveru vynechat. Po zmene politiky RH jsem na
ni na nekolika serverch presel, ale proste na server ma kratkou
oficialni zivotnost. Stabilni je celkem dost, toho bych se nebal.
Pokud nejste pod casovym tlakem, tak bych asi pockal na naky klon RHEL4
(CentOS?), pripadne to vzit pres trial verzi RHEL4, jak tu zminoval
Milan Kerslager.

s pozdravem

Stepan Cirkl