HW nároky na firewall

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Únor 25 22:24:46 CET 2005

Hmm, co tu hlada thread z augusta? Ale budiz:

On Fri, Feb 25, 2005 at 09:21:38PM +0100, Dejma wrote:

> Tvůj HW to v pohode zvladne, cokoliv mmx nad 200 s  RAM64MB a více - ověřeno
> distribuci mandrake network firewall 8.2 jádro 2.4
Po dlhotrvajucej skusenosti mozem zreferovat, ze sa da prevazdkovat Route Hat
na P166/80MB pre 8Mbit+2Mbit (2 linky) a 300 userov, vratane traffic control a
user management. Webinterface bol potom ale pomaly, tak sa hardware nakoniec
predsa upgradol.

(ad pouzitie roznych pocitacov na rozne funkcie)
> nevyhody:
> trochy vice prace
Nie nevyhnutne, kedze to umoznuje specializaciu, pri vhodnom vybere sa
potrebna praca moze zredukovat. Otazkou zostava, co je vhodny vyber ;-).

> cau dejma
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.